Udział w ankiecie luty-marzec 2018

Dziękuję wszystkim za wypełnienie ankiety dotyczącej mojego bloga. 
Wszystkie oddane głosy dały mi sporo do myślenia.
Specjalnie dla was, chciałam przedstawić wam kilka zmian,
które pewnie już niektórzy z was dostrzegli.
 

Po pierwsze kolor bloga – z czarnego na biały sprawił, że lepiej czyta się treści. Czy fotografie wyglądają na blogu lepiej – moim zdaniem bardziej widać błędy i kiepskie zdjęcia – więc będę miała co poprawiać przy następnych sesjach. Na korzyść na pewno wypada zamieszczenie wszystkich używanych social icon w jednym miejscu. Dodatkowym plusem jest wprowadzenie informacji „o mnie”, czemu blog przestaje być anonimowy. Tradycyjny przycisk „obserwuj” umieściłam na dole strony, pod swoimi postami. Myślę, że niebawem całkowicie z niego zrezygnuję – do kontaktu służą przecież znane wszystkim ikony społecznościowe. Unikam więc dublowania. Wprowadziłam także opis bloga – myślę, że przyda się taka informacja dla tych, którzy sądzą „że fotografia jest dla tych tylko z dużym budżetem”. Zmienił się więc troszkę układ prawej kolumny – sądzę że na korzyść dla was. Moim zdaniem jest czytelniejsza. Wyrzuciłam wszystkie posty z 2012 i 2013 roku – zawierały artystyczne prace, a nie fotografie. O tym pisałam w poście blogowa przebudowa. Kolejnym krokiem na jaki się zdecydowałam to zainstalowanie widgetu Revoice me, dzięki któremu łatwiej będzie się ze mną skontaktować za pomocą funkcji facebook/messenger. Jest to bardzo prosty gadżet, który zainstalowałam głównie z myślą o odbiorcach ceniących sobie wyłącznie kontakt poprzez Facebooka. Zamieszczenie ikony „like it” oraz „udostępnij” ułatwi dzielenie się informacjami o moim hobby z innymi. Ten popularny przycisk znajduje się po prawej stronie na pasku bocznym i na razie z niego nie zrezygnuje. 

MÓJ HARMONOGRAM WPISÓW.
W każdy wtorek i sobotę - zamieszczać będę krótkie artykuły, czasem porady dotyczące fotografii. Bardziej będą to porady na rozkręcenie się w fotograficznym marketingu niż dotyczące samej fotografii - tego w globalnej sieci jest mnóstwo, a ja nie lubię się powielać i nie kopiuję innych.
Wyjątkiem jest zakończenie tej ankiety - tu przewidziałam głosowanie do 15 marca.

ETYKIETY na BLOGU:

M42 - tu znajdziecie moje wszystkie zdjęcia wykonane obiektywami M42.

OBIEKTYWY M42 - ogólnie o obiektywach tego typu (moje przemyślenia)

WARSZTAT - moje dylematy sprzętowe, zakupowe, oraz ćwiczenia i rozwój (w trakcie porządków)

TECHNIKA-WARSZTAT - to nowa podstrona, którą tworzę na blogu, więcej szczegółów niebawem.


Wyniki ankiety przeprowadzonej w terminie 27.02-15.03.2018

Częstotliwość wpisów – 1 (50%)
Czytelność tekstów – 1 (50%)
Dodatkowe porady – 0 (0%)
Więcej porad z cyklu jak to zrobić – 0 (0%)
Inspiracje – 1 (50%)
Zdjęcie za darmo w ramach wymiany – 0 (0%)
Więcej artykułów, mniej zdjęć – 0 (0%)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6