Własne ikony na Instagramie

Od dawna zbieram się by zrobić swój rozpoznawalny znak. Tak samo od dawna planowałam wymianę wszystkich okładek  stories na IG, lecz ciągle brakowało czasu.

Postanowiłam że nie odpuszczę. Szukałam wszędzie fajnych graficznych ikonek, nawet na popularnym iconfinder ale bez skutku. Owszem jest tam darmową cała masa ikonek, ale one wszystkie nie były takie moje. A jak już 5 było w miarę ok to kolejne z trudem pasowały do siebie. 

Postanowiłam zrobić je sama. Choć wprawionym rysownikiem nigdy nie byłam, nawet powstało coś fajnego. Przynajmniej stylowo pasują do siebie bo rysowała je ta sama ręka. 


Nie wiem tylko czy wersja czarno biała nie byłaby fajniejsza... bo jakoś kobaltowe tło w ikonach mi nie leży, za mało kojarzy się z fotografią. 



Pewnie ikon dorobię jeszcze kilkanaście, jak pojawią się nowe relacje, bo to był dla mnie super fun. 

Wymiana okładek stories

Nie sądziłam że wymiana okładki na stories to taka prosta sprawa. Samo stories niby jest intuicyjny ale mi ogarnięcie go zajęło trochę czasu. A wystarczy tylko kliknąć w "edytuj wyróżnioną relacje", zmień okładkę stories. By załadować nowe zdjęcie dla okładki myślimy wybrać ikonkę obrazka. I tyle. Jak już wie się jak to nie powinno zająć to dłużej niż 5min.

Dajcie oczywiście znać jak w odbiorze moje nowe ikonki, bo z ciekawości przebieram nóżkami - no i trochę z niepewności też. Miłego wieczoru


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6