Kawa w ziarnach - Mezcla especial

FOTOGRAFIA KULINARNA

Kawę tą zakupił mąż w Netto. Właściwie nie wchodzimy tam na zakupy, ale że akurat przy Netto stoi Paczkomat Inpost (nasza ulubiona forma dostarczania paczek) to zajrzał na półki z kawą i tam. Kawa jest fajna wizualnie, bo ziarenka ma różnie wypalone. Smakuje jak dla mnie fajnie, nie jest za kwaśna, ani za mocna, ani zbyt gorzka. Jeśli chodzi o zdjęcia prezentuje się świetnie :) właśnie dlatego że ziarna są różnego odcienia. Jeśli chodzi o mielenie - to trzeba troszkę dłużej poczekać właśnie ze względu na tą różnorodność palenia, a w efekcie mamy jasną barwę kawy :) Bardzo podoba mi się opakowanie, takie naturalne, kojarzy mi się z ziemią (naturą).



Zdjęcia wykonane w naturalnym oświetleniu padającym z okna
w godzinach rannych (około 6.00 rano).




Komentarze

  1. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ta kawa jest jedną z moich ulubionych i powiem szczerze co jakiś czas próbujemy nowych kaw, ale jakoś do tej z Netto właśnie zawsze wracamy. To jedyna kawa którą mogę pić w ilościach 3 x dziennie, nie mam po 1 kubku "dziwnego klucia" w sercu. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6