Kawa w ziarnach - BRASIL MOGIANA

FOTOGRAFIA KULINARNA

Robienie zdjęć sprawia mi frajdę, odstresuje mnie, pomaga zebrać myśli i uporządkować niektóre rzeczy, zwłaszcza drobiazgi. Postanowiłam robić zdjęcia kaw w ziarnach jakie goszczą w naszej kuchni od pewnego czasu. Żeby móc je po jakimś czasie porównać, stwierdzić i ocenić czy warte były zakupu. W zasadzie zdjęcia kaw mogę dopisać do projektu "100 radosnych dni w twoim życiu", który poruszałam w poście tutaj - KLIK.

No to zaczynamy. Wszystkie zdjęcia zrobione zostały przy użyciu naturalnego światła, padającego z okna w mojej kuchni. Kawa jest bardzo fotograficznym produktem. Postaram się każdy rodzaj kawy wrzucać w oddzielny post, dla łatwiejszego oglądania. Właściwie fotografia ta jest bardziej dla męża, który pije więcej kawy niż ja, a wiem, że po jakimś czasie nie będzie pamiętał która z kaw najbardziej przypadła mu do gustu.

Kawa BRASIL MOGIANA z Biedronki





Komentarze

  1. Nam smakowała, ja bardziej czułam orzechy niż jagody, ale to chyba kwestia wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. :) Kawa to zdecydowanie mój ulubiony napój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) odkąd wybrałam kawę w ziarnach to bez obaw o moje serduszko mogę ją pić, bo te z marketów były po prostu zbyt mocne. Miłego dnia :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapraszam częściej na bloga, pozdrawiam serdecznie, miłego wieczoru życzę

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY