Mój poranek - czyli dobra kawa

Dzisiejszy dzień zaczęłam od kawy. Kiedyś uważałam że nie mogę jej pić, gdyż kołatało mi serce jak szalone, bolał żołądek, a po wypiciu niektórych filiżanek zasypiałam na blacie kuchennym w bardzo szybkim tempie. Nie sądziłam że do niej wrócę. A jednak. Okazało się że kawę - jej rodzaj trzeba do siebie dobrać. Najgorsze okazały się dla mnie kawy rozpuszczalne - po których czułam się naprawdę kiepsko. Teraz wybieram świadomie kawę w ziarnach :) a dzięki temu że mogę zmielić ją sobie sama mam napój taki, który toleruje mój żołądek. Nie myślałam że to jest tak proste.

Odkąd moja córka skończyła 5 miesiąc, zaczęłam interesować się self-reg czyli krótko mówiąc samoregulacją (dzięki siostra) i tym jak odzyskiwać energię i wewnętrzną harmonię, którą zabiera nam stres. Jaki ma to związek z blogiem fotograficznym?

Stresuje się każdy bez wyjątku. Stres dopada też małe dzieci. Jednak kiedy twój świat pędzi wokół maleństwa nie zawsze masz czas na zadbanie o własne potrzeby i swój relaks. Harmonia i równowaga jest potrzebna by robić jeszcze lepsze zdjęcia. Bez tego nie będziesz mogła wpływać na poprawę swojej kreatywności, nie będziesz się rozwijać i nie zbudujesz wizerunku swojej marki (wyjaśnienie: markę posiada każdy, nie tylko osoby posiadające własne firmy).

Zdjęcia z dzisiejszego dnia to początek mojej drogi znalezienia choć kilku pozytywów u siebie w ciągu zabieganego dnia. Właśnie przy tej kawie udało mi się nareszcie pozbierać myśli, zapisać notatki i mogłam w ciszy zastanowić się jak zachować spokój przy ząbkującej kruszynce. Mogłam zastanowić się nad kolejnymi artykułami na swojego bloga.

Pomysł 100 radosnych dni w twoim życiu to projekt który znalazłam właśnie na stronie dylematki.eu w artykule o negatywnym zniekształceniu poznawczym. Zrób więc zdjęcie tego co ucieszyło cie w ciągu dnia, znajdź choć 5 rzeczy które sprawiły ci radość. Uśmiechnij się :)




100 radosnych dni w twoim życiu_dzień 1




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY