Jakie zdjęcia chciałabym zrealizować w 2020 roku?

Dziś przedstawiam wam moją listę zdjęć, które chciałabym mieć w portfolio w 2020 roku. Może brzmi to troszkę dziwacznie, ale jak się coś spisze to jest większa szansa na to by zrealizować lub chociaż przybliżyć się do celu o jeden krok. A wiadomo, małymi krokami wielkie cele zbudowane.

  1. Sesja dla par, marzę o zrealizowaniu sesji zdjęciowej tego typu.
  2. Autoportret z początkiem i końcem roku 2020 (jeśli uda mi się zrobić ich 12, będę w siódmym niebie).
  3. Sesje w tonacjach bieli, beży i ciepłych brązów.
  4. Zrobić więcej detali przy sesjach narzeczeńskich (dla par).
  5. Nie bać się działać i nie patrzeć na cele innych.
Chcę zrealizować te postanowienia tak bardzo, że nie jest istotne czy znajdę fajnych ludzi na sesję standardową lub mini, czy będzie to sesja TFP. Po prostu mam ogromną chęć wypstrykania się na sesji, która jest tak silna, że wiem że będą z tego fajne ujęcia. Na razie zbieram chętne osoby na sesje TFP, choć nie ukrywam, że największą korzyść z takiej sesji mam tylko ja, stąd proponuję swoim parom zapis na sesje standardową, którą mam na dzień dzisiejszy obecnie w dwóch pakietach. Szczegóły podsyłam wyłącznie na priv. 
Z końcem 2020 roku porównam sobie ile udało mi się zrealizować i czy wyszło lepiej niż w 2019? Nie wiem czy robicie sobie takie zestawienia, ale ja wiem że są one bardzo pomocne w realizacji swoich celów na przyszłość. Jak jest więc u was?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6