Zmiany

Postanowiłam że w świecie on-line porobię gruntowne porządki. Zatem w pierwszy ogień pójdą rzeczy które nie są dla mnie, nie służą mi - mam tu na myśli grupy do których należę (i ani razu na nie nie weszłam od zapisu) czy też wszelakie listy czytelnicze na których wieje kompletną ciszą. Takie czystki  powinnam była robić częściej i powiem więcej noszę się z tym zamiarem od bardzo bardzo dawna. Zmiany są piękne, ponieważ budują i rozwijają bardzo nasz umysł ciało i duszę. 

Postanowiłam wsłuchać się w to co dyktuje mi moja intuicja, a ta nigdy mnie nie zawiodła. Nie sądziłam że pewnego dnia pozamykam pewne etapy w życiu by otworzyć drzwi do kolejnych. Ten blog a w zasadzie prezentacja mojego hobby pozostanie nadal w wersji hobby i dla tych którzy są ciekawi zgłębiania fotograficznej wiedzy dodam, że nadal będę dzielić się tu zdobytą wiedzą za darmo. Oczywiście zmiany będą również i tutaj, ale nie wszystko na raz...


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY