BRAK SŁOŃCA

SESJA z modelką, czyli nauka fotografowania ludzi

Sesja mi nie dopisała. Po prostu chciałam by wyszło choć na chwilę słoneczko. Zamiast niego pojawiły się chmurki, które przysłoniły całe niebo. Z naturalnego słońca (zastanego) nici. Może za kilka dni pogoda się wreszcie poprawi i będzie bardziej przyjaźnie.



Czekam na zamówione czasopismo FOTOGRAFIA MASTERCLASS (Portret). Jestem ciekawa kiedy dojdzie do mnie ten magazyn. Oby jak najszybciej, bo to czekanie jest bardzo męczące i tracą na tym moje zdjęcia. 

Czasopismo wygląda tak (jeśli go nie kojarzycie):



Ze względu na wysoki koszt przesyłki wzięłam opcję ekonomiczną. Teraz zastanawiam się mocno czy dobrze zrobiłam... bo troszkę się naczekam. Ja niestety nie załapałam się na nie w EMPIK-u, ponieważ bardzo szybko się rozeszło i zmuszona byłam zakupić je z strony sklepu bizbi.pl. Co do czasopisma - jest bardzo fajne, dużo wyjaśnia i w prosty sposób przyspiesza naszą naukę. Moim zdaniem warto kupować wydania specjalne (ekstra) ponieważ są najobszerniejsze.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6