MATERIAŁY oraz inne gadźety do sesji zdjęciowych

Każdy fotograf marzy o udanej sesji zdjęciowej. Przecież udane sesje to wizytówka fotografa, nawet początkującego. Jak wiadomo, nie ma sesji bez fajnych gadżetów. Ja zaczęłam zbierać swoje niedawno, odkąd zaczęłam robić sobie autoportrety. W pierwszej kolejności wykorzystuję rzeczy które mam wokoło siebie. I są to głównie ubrania, sukienki, czapki, czy futerka jak przy ostatniej sesji zimowej. Część rzeczy zdobywam na tanich wyprzedażach, choć najczęściej zaglądam do second-handów w celu szukania fajnych ubrań czy dodatków. Tam naprawdę za przysłowiową złotówkę można wynaleźć niesamowite perełki - które wzbogacą nasze portretowe zdjęcia.
Jednak nie wszystko może być zdobyczne. Od dawna poszukuję fajnych koronek do mojej kolejnej sesji. Koronek, które wykorzystam więcej niż jeden raz. Dziś w drodze powrotnej z miasta trafiłam na mały sklepik z tkaninami, gdzie udało mi się zakupić w bardzo taniej cenie (15 i 10 zł za 1m bieżący) koronkę białą :) Cieszę się ogromnie, ponieważ dzięki dokupieniu kolejnego materiału (mam już materiał czarny używany do fotografii produktowej) mogę wzbogacić swoje zdjęcia o coś nowego. Plusem dużego kawałka materiału jest to, że może służyć nam za wiele modyfikacji. 

Dla przykładu zdjęcie, które wykonałam kilka dni temu (zamieszczam poniżej) to materiał przypominający tiul w kropeczki - zakupiony z okazji własnego ślubu jako dekoracja krzeseł, dziś służy mi jako zasłonka w mojej pracowni, czy dodatek do martwych natur.


Moja koronka prezentuje się mniej więcej tak: 

zdjęcie z: http://www.motex.net.pl

Dodatkowo udało mi się zakupić koronkę bawełnianą która wygląda jak siateczka w kabaretkach :) ale nie mogę znaleźć jej zdjęcia w internecie - może jutro pokażę jak wygląda w realu - jak powstaną zdjęcia. Czekam na słoneczko z utęsknieniem by zrobić sobie fajne zdjęcia przy oknie :) mam nadzieje że jutro będzie go więcej niż dziś.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6