WYZWANIE FOTOGRAFICZNE 01

Kochani! Rusza pierwsze wyzwanie na moim fotograficznym blogu. Nie jest ono konkursem, ani również postem na x-like czy komentarz. Wyzwanie ma na celu obudzić kreatywność a uśpić waszego fotograficznego lenia. W wyzwaniu może wziąć udział każdy, nie ważne czy amator czy profesjonalista – bowiem nie ma tu żadnych nagród. Jedynie gwarancja zamieszczenia posta z uczestnikami wyzwania na moim blogu (podsumowanie wyzwania). Nie zmuszę was do polubienia czy kliknięcia like na FanPage mojego bloga, decyzja należy do was. Jedyne o co proszę w ramach wspólnej zabawy to podesłanie zdjęcia, które zrobicie w oparciu o moje wyzwanie w wytycznych podanych pod zdjęciem. Jeśli koniecznie chcecie wysłać mi większy plik - prześlijcie link do niego. Pamiętajcie że moja zwykła skrzynka pocztowa ma ograniczone możliwości. Nie zapomnijcie tylko przy wysyłaniu zdjęcia podać mi swój nick/podpis jaki ma być zamieszczony przy zdjęciu. Zdjęcie cyfrowe można zrobić za pomocą dowolnego sprzętu jakim dysponujecie, nawet komórką. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli podasz informację o moim kreatywnym wyzwaniu innym, oraz że znalazłeś je właśnie na moim blogu. Dzielmy się kreatywnością! Zapraszam serdecznie!



Temat: Wyzwanie 01/2018r.
Wytyczne:
Temat wyzwania:
Weź papier do pieczenia który masz w domu
i stwórz z niego coś, a potem to sfotografuj. 

Zaczynamy 1 listopada
Postawmy na własną wyobraźnię i świetną zabawę.
Na zrobienie zdjęcia mamy równy miesiąc (30 dni).
Jeden uczestnik może wysłać max 1 zdjęcie o wskazanym formacie.

Format przesłania pliku:
700x500pix, rozdzielczość 72 dpi (przesyłacie małe zdjęcia).
W temacie maila wpisz koniecznie: "wyzwanie listopad2018"

Wersja alternatywna dla tych co nie umieją zmniejszyć swojego zdjęcia:

podeślij wyłącznie link do swojego zdjęcia.

Prace wyślij na adres:
kobaltowasowa@gmail.com

Jestem bardzo ciekawa, jak różne osoby będą widziały ten sam fotograficzny temat.
Zapraszam do wspólnej zabawy!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY