Projekt-wyzwanie foto "Kolor który gra..."

Dziś przychodzę do was z kilkoma tematami. Pierwszą informacją jaka jest to że projekt który realizowałam od listopada 2021 do 20 stycznia 2022 roku pt.: "Zimowe detale" - które u mnie były związane z człowiekiem dobiegł końca. 

Niestety ku mojemu smutkowi - nikt nie dołączył do mojej zabawy na moim Instagramowym profilu pod hasztagiem #otworzsieidzialaj. Wiem że moje wyzwania do łatwych nie należą bo trzeba się przy nich natrudzić, wymyślić coś swojego w oparciu o cel własny a nie cudzy, do tego nie kopiować pomysłów u innych - ale wierzę że kiedyś te wyzwania i trud w ich przygotowanie się zwróci. 

Mini podsumowajka wyzwania z roku 2021/2022
"Zimowe detale"

wszystkie moje zdjęcia które widzieliście u mnie na moim Instagramie były realizowane przeze mnie w oparciu o cel. Tym celem było wysokie ISO powyżej 3200! Tak, czasem moje ISO szybowało aż powyżej 5000. Czego mnie to wyzwanie nauczyło - że lepiej poznałam możliwości robienia zdjęć w naprawdę ciężkich warunkach, bez lampy i statywu. Przestałam czuć niepewność kiedy zachodzi słońce, a w pomieszczeniu jest naprawdę wielki mrok! Do tego pokochałam szumy na zdjeciach - ale o tym napiszę stosowny post w połączeniu z ostrością i widzeniem troszkę szerszym niż to co jest w naszym kraju najbardziej popularne jeśli chodzi o zdjęcia w stylu Lifestyle.


WYZWANIE LUTY 2022

Zatem zapraszam na wyzwanie #otworzsieidzialaj w lutym, którego tematem przewodnim w tym roku jest kolor. Dokładne brzmienie tematu to: "Kolor który gra..." i bynajmniej nie chodzi tu o instrumenty muzyczne a kolory które grają ze sobą jedną linie melodyczną jak je zestawiamy. 

WYZWANIE NIE WYMAGA ZAPISYWANIA SIĘ NA NEWSLETERY i JEST BEZPŁATNE.


Nie wiem czy wiecie, ale kolor - podobnie jak światło odgrywa kluczową rolę w postprodukcji. Żeby zdjęcie grało jedną melodię to trzeba troszkę nad tym kolorem popracować stąd własnie zachęcam was do eksperymentowania i doświadczania w tej materii. 


Oczywiście na koniec lutego zrobię małe podsumowanie - ze zdjęć jakie prześlecie w ramach wyzwania, oraz opowiem wam troszkę o moim celu - który postawiony mam na luty właśnie w tym temacie. 

Szczegóły wyzwania wraz z pytaniami pomocniczymi macie w karuzeli. Zapraszam serdecznie do wspólnej zabawy na Instagramie link TU ,  odwiedzaniu profili innych oraz komentowania i zostawiania dobrych, ciepłych słów. 

To co widzimy się na kolejnym wyzwaniu za 10 dni?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6