Piękno sesji lifestylowych

Sesje lifestylowe w domu są wyjątkowe. Charakteryzuje ich autentyczność i to, że potrafię złapać tą chwilę. Wczoraj kompletnie nie planowałam tych zdjęć, a raczej odpoczynek jednak moja córa tak się wspaniale bawiła, że wręcz musiałam zrobić zdjęcia w ciemnym korytarzu. Wyszło bajecznie!

Ja wręcz nie mogę się nadziwić z tego jak cudnie wyszły te zdjęcia, bez statywów, bez założonego tła... aparat, ja i moje oko do łapania momentów.

Uwielbiam reportaże :) 






Jeśli spodobały ci się te zdjęcia i chciałabyś/łeś mieć takie dla swojego malucha, to śmiało, zapraszam do kontaktu. Jestem dostępna czasowo i z wielką przyjemnością stworzę dla was wyjątkowe kadry.

Miłego dnia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6