Wiosna i nareszcie ciepło, 2021

Nareszcie zrobiło się ciepło! W kwietniu to te ciepłe dni można na palcach jednej ręki policzyć. Tak mało ich było. 


Nawet nie wiecie ile radości dało mi posiedzenie w tych pięknych dywanach z zawilcy. Kiedy usiadałam na starym pniu, praktycznie przy samej ziemi, poczułam jak pachnie las, usłyszałam bzyczenie pszczół, bąków, widziałam ruchliwość małych mrówek. Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile podczas tych 15 minut odpoczynku w zawilcach żyjątek różnej maści uwijało się jak w ukropie. Tak jakby chciały nadrobić wszystkie zaległości z dni kiedy słońca było mało. 


Las pachnie pięknie. Zawilce wystawiają swoje główki do słońca, białe ich płatki migoczą w słońcu i aż się proszą by uchwycić je w kadrze. Moja mała skupiła na nich wzrok tylko przez 5 min, potem jednak wróciła do wspinaczki po wszystkich napotkanych drzewach. 

Ale sednem tego spaceru były piękne szyszki, których do domu przyniosłyśmy praktycznie całą torbę. Jak się po tym okazało i sprawdziłam w internecie te długie to szyszki świerkowe, a te małe z takimi śmiesznymi włoskami to diaglezja pospolita. Nie sądziłam że jako dorosła osoba będę od nowa uczyć się drzew jakie mamy w naturze. 


Ta niedziela to również zatrzęsienie ludzi w parku - szczerze nie widziałam tylu ludzi od bardzo bardzo dawna. Mam nadzieję że niedługo będzie koniec tej pandemii, że czas bezmaseczkowy wreszcie nadejdzie i że będziemy wspominać niedługo te wszelkie historie, a zdjęcia z tego czasu będą tylko wspomnieniem. 


Las jest przepięknym miejscem, nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę że park w którym dziś byliśmy jest naprawdę duży. 

Zdjęcia z tego dnia są robione przeze mnie wyjątkowo telefonem. Nadal czekam na powrót mojego aparatu z serwisu i powiem wam że mimo że nie mam go przy sobie to na brak marketingowych działań nie narzekam. 

Rozwijam się, staram się doszkalać przez ten czas, by mimo trudności technicznych wykorzystać ten czas na maxa. Bo siedzenie bezczynne i czekanie na nic mi się nie zda. Żal było wracać, to był naprawdę piękny niedzielny spacer. 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6