Detale ślubne w błękitach - inspiracje

Tym razem stworzyłam kompozycje w jasnych błękitach. Mają niepowtarzalny klimat lekkości. Zresztą sama miałam dodatki na własnym ślubie właśnie w takich kolorach.


Celem tego projektu było stworzenie imitacji stołu jak podczas imprez okolicznościowych, by poćwiczyć ustawienia mojego Olympus-a.


Jasne błękity i biele mają to do siebie że bardzo odbijają światło w niebieskie tony. Specjalnie ich nie usuwalam byście mogli zobaczyć je w realu.


Mi osobiście nie przeszkadza, ale dla tych co lubią czysta biel mam zagadkę. Jakim suwakiem usunęlibyście niebieskie tony na zdjęciu? Na pewno nie jest to balans bieli to taka podpowiedź ode mnie. Jeśli zaczniesz przesuwać suwak w kierunku żółtego zdjęcie zyska kolor żółtej bieli. A nie o to mi chodzi. Piszcie w komentarzach poniżej.


Kwiaty są magiczne. Nie wiem jak wy, ale ja mogłabym patrzeć na te zdjęcia cały czas. 

Miłego wieczoru dla was!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6