Malujemy stare tła na nowo

Dziś postanowiłam odświeżyć swoje stare tła 50x50cm, ponieważ ich kolorystyka bardzo mi się znudziła. Myślałam jak szybko i bez problemu odnowić te tła i postanowiłam tym razem odwiedzić sklep z farbami do ścian, zakupić dwie małe próbki koloru, każda po 4,89 zł. Cena fajna, a owe 50 ml wystarczy na pomalowanie dwóch warstw, także idealne pod ten format. 



W sklepie dla plastyków zapłaciłabym dużo więcej za farbę akrylową tej pojemności. Oczywiście niezbędne do tego są wałek i tacka malarska. Można wykonać to gąbką czy pędzlem, ale wtedy nie będzie to tak równo i idealnie. Jednak wałek to wałek. Całe szczęście że tacki i wałki mam w domu po malowaniu :) 


Powiem wam że humor poprawił mi się jak zobaczyłam jak szybko schnie ta farba na mojej płycie MDF. Nie sądziłam że aż tak szybko. I w przyszłości czeka nas malowanie - więc szczerze rozważam mocno zakup farb właśnie z tej firmy. Mam nadzieje że na ścianach prezentują się równie pięknie. 

Jeśli chodzi o kolor próbki - idealny co na opakowaniu i wzorniku w sklepie. Jeśli chodzi o kolory to zdecydowałam się jednak na takie, które będą pięknie grały z beżem i kolorem cielistym. I nie myliłam się - zobaczcie jak pięknie wyglądają na tłe papieru pakowego. Po prostu bajeczne tony. Już nie mogę doczekać się pierwszych prób zdjęciowych małych przedmiotów na właśnie tych tłach.

Wcześniej tła były koloru brudnej bieli (faktura) oraz bardzo ciemny brąz (pod jesienne kompozycje). Krycie tych próbek jest fenomenalne, bez porównania z farbą akrylową ze sklepu dla plastyków. Na pewno następnym razem również skuszę się na zakup próbki farbki do ścian. Przynajmniej nie muszę wyrzucać 1/2 tubki do kosza. 

Kolejna rzecz to to że wracamy do zdrowia więc jest to dla nas ogromne UFF!!!, i dopiero teraz mogę tak naprawdę zabrać się za przygotowania do świąt wielkanocnych. 

A czy wy malujecie sami własne tła czy też kupujecie gotowe winyle?

Efekt jak wychodzą na nim zdjęcia macie poniżej:



Radosnego popołudnia!


LINKI

Akcesoria do sesji
Jakie tło dla blogera?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6