Sesja testowa pod serwis nikon

Dziś zrobiłam już ostatnią testową sesję w celu sprawdzenia naprawionego błędu z czytaniem kard SD w moim body D7200. I wszystko wygląda na to że nic się nie dzieje i karty pięknie współpracują po drugim formatowaniu z pozycji body. Jaka ulga że nie muszę wysyłać swojego body do serwisu Nikona bezpośrednio. 


Jak widzicie celem tego projektu fotograficznego było naturalne światło z okna, więc tym razem swoje tło postawiłam dosłownie z boku, zasłaniając cały telewizor i regał z szafkami na którym stoi. 

Tym sposobem wyglądało to tak jak na poniższym rysunku - więc jak widzicie to za bardzo miejsca w pokoju na odejście przy tym ustawieniu nie mam. Bo od segmentu do kanapy mam tylko 2 m.



Parametry: 

ISO 250
f 1.8
czas 1/60 s + aparat na statywie
obiektyw 50mm

I w zasadzie nic tu nie ma czarodziejskiego. Przy ostrości staram się trzymać tylko niepisanej zasady że jak mam obiektyw 50mm to by nie poruszyć aparatem - musze ustawić czas do max. 1/50 s. Choć z moimi drążącymi dłońmi to mój czas którego bez statywu się trzymam to 1/125s. Wtedy wiem że nawet jak aparat mi drgnie to zdjęciu nic z ostrości nie ucieknie. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6