Wyzwanie #otworzsieidzialaj na Instagramie

Dziś przychodzę do was z informacją o tym że rusza u mnie kreatywne wyzwanie na Instagramie  #otwórz się i działaj. To wyzwanie adresowane jest do osób które ciągle stoją w miejscu, które mają wrażenie że robią coś, a mimo wkładanych wysiłków nadal są w tym samym miejscu. Czyli nic się nie zmienia. 



To wyzwanie i sam hasztag jest ze mną od 2019 roku kiedy to po raz pierwszy wymyśliłam swój #kreatywnyfotostartup i 12 tematów do działania. Po edycji z 2020 roku nadałam swojemu projektowi  nazwę #otworzsieidzialaj. Bo to właśnie działanie sprawia że realizujemy cele i marzenia. Dzięki działaniu rośnie nam odwaga - a my patrzymy na nasze zamierzenia sercem, a nie głową. Tak w większości przypadków nasz umysł (głowa) to taki krytyk który pali nasze zamierzenia już na samy starcie - dlatego tak szybko się poddajemy.

Wyzwanie aby było skuteczne musi mieć kilka czynników. Jak wspomniałam wcześniej jednym z nich jest działanie. Bez niego każdy pomysł pozostaje pomysłem wyłącznie w świecie marzeń. 

Marzenia się spełnia. Same się nie spełnią. Stąd postanowiłam ruszyć intensywnie z wyzwaniem u siebie. Jak to działa? Zasady są proste, banalnie proste. Podzieliłam je na 3 kreatywne dni w których odkrywasz siebie i otwierasz się na działanie. 


Dzień 1
Poznajmy się!
To dzień w którym opowiesz mi troszkę o sobie, o tym co cię inspiruje, co chcesz odkryć lub zmienić. Jaka jest twoja pasja? Czym się zajmujesz?

Dzień 2
Lekkość motyla
To dzień w którym odkrywasz czego chcesz się nauczyć. A może już się uczysz czegoś inspirującego, co może dać wartość innym ludziom? Napisz o tym, podziel się tą informacją ze światem i wyjdź z swojej skorupki żółwika. 

Dzień 3
Twoje marzenia
To dzień w którym spiszesz swoje marzenia i przerobisz je na cele. Cele które będziesz w stanie zrealizować, bo otworzysz się na działanie. Bez niego żaden cel się nie zmaterializuje, a marzenie nie spełni. Zatem nic nie tracisz. Jedyne co to brak zrobienia kroku do przodu.


Zasady wspólnej zabawy są bardzo proste i jasne. Całe wyzwanie dotyczy rozhulania Instagrama u was, po to by poprawić zasięgi i zwiększyć sobie szanse na pokazanie się światu. Myślą przewodnią jest otwartość serca. Bo kiedy ją mamy to rośnie w nas odwaga do podjęcia działań. Dlatego tak ważne jest patrzenie na nasze cele sercem a nie głową. 


Wyzwanie rusza od 9 kwietnia 2021, choć jeśli macie chęć to możecie dołączać do mojego #otworzsieidzialaj już dziś. Ważne by nie czekać z tym w nieskończoność. 

Wiem, że prościej realizuje się wyzwania które nie wymagają pracy nad sobą. Bo są łatwiejsze i szybsze. Jednak jest ich wielki minus - te wszystkie serducha zebrane są tylko w trakcie czasu trwania wyzwania - potem osoby które brały udział skupiają się na swoich profilach i nie odwiedzają innych kont. Wiem i pisze z doświadczenia osoby która w niejednym insta wyzwaniu wzięła udział. 

Moje wyzwanie do takich nie należy - daje wartość w postaci długofalowej motywacji, która już w tobie zostanie. Tak - sprawdzam efekty działań - po trzech przepracowanych piątkach #otworzsieidziałaj chwalimy się tym, co udało nam się przeskoczyć. Bo nawet najmniejszy krok jest krokiem do przodu. 

Zapraszam do wspólnej zabawy na instagramie, już dziś odwiedź mój profil @kobaltowasowa i podaj inym informacje o tym motywacyjnym wyzwaniu. 


Miłego dnia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6