Koniec kalendarzowej jesieni - mamy zimę!

Dziś jest pierwszy dzień kalendarzowej zimy, a to znak, że chyba każdy czeka na uchwycenie tego pierwszego śniegu.

Ja czekam na niego z niecierpliwością i chcę przetestować kilka patentów z mydlanymi bańkami, a wy? Ale do tego musi przyjść dość duży mróz.


Koniecznie dajcie znać jakie macie pomysły
na uchwycenie zimy :) 

Z tej racji mam dla chętnej pary możliwość zorganizowania sesji zdjęciowej w plenerze zimową porą. Mam nadzieję że śnieg dopisze, a pierwsza para z Łodzi,  która pozostawi komentarz pod postem tutaj w temacie "mój pomysł na uchwycenie zimy" będzie cieszyć się niebawem mini sesją zdjęciową. Aby tak się stało, to należy pozostawić fajny komentarz zawierający własny, fajny sprawdzony pomysł na uchwycenie zimy.

Tradycyjnie, wybiorę najciekawszy pozostawiony komentarz, a z wybraną parą szczęśliwców postaram się skontaktować w miarę najszybszym z możliwych terminów. Sesja realizowana będzie dopiero w nowym roku (styczeń  lub luty 2020), ponieważ czekam na piękny śnieg.

Informacje na temat darmowej sesji TFP
Pamiętaj, decydując się na udział w zabawie że to nie jest sesja standardowa, to sesja TFP. Jest to sesja bezpłatna, a jedyne co dajecie mi w zamian, to wasza zgoda na umieszczenie waszych zdjęć w moim fotograficznym portfolio.  Więcej szczegółów co do mojego projektu przesyłam prywatnie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6