Ryzykujemy, a co! czyli nieodzowny krok do wejścia na wyższy level fotografii

Pytam obcych ludzi, tworzę listę otwartych przyszłościowych zmian w drodze do celu

Od dawna chcę wejść na wyższy poziom fotografii. Od dawna marzę o tym by robić lepsze portrety. Codziennie przeglądam rozwiązania innych ludzi, którzy już pewne etapy na swojej drodze mają za sobą, a niektóre są dopiero przed nimi. Niestety nikt nie chce ze mną się podzielić tą wiedzą, a jak już zdecydował się to zrobić, to i tak podaje zdawkowe informacje.

Dziś postanowiłam zaryzykować i poprosić was o opinię na temat zdjęć, które udało mi się zrobić do tej pory. Wszystkie wskazówki są dla mnie bardzo cenne, choć nie ukrywam, że zmiany zawsze wiele mnie kosztują, to mimo wszystko są bardzo opłacalne.

Jednak nie ma róży bez kolców. Zawsze ciężko przyjąć krytykę, a jak krytyka dotyczy naszych starych przyzwyczajeń - to już w ogóle ciężki orzech do zgryzienia. Im więcej uwag zbiorę tym dla mnie lepiej, ponieważ od kolejnych sesji jakość zdjęć powinna poszybować w górę a nie w dół.

To trudny okres, ale daje porządnego kopa, przywraca wiarę w to że chce robić coś naprawdę dobrze. Liczę również że pojawi się wiele komentarzy konstruktywnych, które pomogą mi dalej się rozwijać.


Moje media społecznościowe
Lista rzeczy do dobrych i tych nad którymi warto pracować



Podzieliłam je na kategorie, sądzę że łatwiej będzie mi się potem odnaleźć w gąszczu uwag, które się z upływem czasu nagromadzą. Do zmiany mam następujące media społecznościowe których najczęściej używam: Facebook, Instagram, oraz mój blog kobaltowasowa.

Dodam, że nie spodziewałam się aż tylu pozytywnych opini na temat mojego stylu zdjęć. Jestem wdzięczna i mega zaskoczona, że tak dużo z was mówi mi że "mam oko do zdjęć". Takie słowa naprawdę uskrzydlają i dają wielkiego powera do dalszego rozwoju. Dzięki.

Zatem żeby "nie było za bardzo cukierkowo" - oto moja lista wdrożeń:

Instagram

1. Instagram - kadrowanie - zdjęcia w pionie (trudno, trzeba dopasowywać zdjęcia) mimo że obraz w miniaturce jest poobcinany na niekorzyść. Ale tak przedstawione zdjęcia są dla was lepsze w odbiorze.

Facebook
1. Zamieszczać także wpisy na profilu prywatnym, a nie tylko na fanpage strony.

Blog
1. Dzielić się także swoimi wpadkami częściej niż tylko okazjonalnie.
2. Zrobić zdjęcia własnego sprzętu - by nie korzystać z zdjęć darmowych do promocji siebie.

Współne dla FB, Instagrama

1. Znaleźć rozwiązanie na sztuczne pogarszanie jakości zdjęć po wrzuceniu na FB, Instagrama. Na blogu już poradziłam sobie dawno z tą kwestią.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram i sekwencja slajdów

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Obiektyw 18-105 mm f3.5-5.6