Nie poddawaj się! Fotografia portretowa

Kiedy wiemy co chcemy w życiu osiągnąć jest prościej. Mamy cel do którego dążymy. Czasem tylko ścieżka po której idziemy staje się bardzo pogmatwana i ciężko nam obrać właściwy tor. Ale prędzej czy później osiągniemy to, do czego tak wytrwale dążymy.


Jak wiecie moim marzeniem jest posiadanie własnego, małego studia. Fotografia ludzi, a dokładnie portretowa jest tym, czym chciałabym się zajmować przez kilka ładnych lat. Kiedy wejdziecie na mój profil na Instagramie zobaczycie na nim już kilka udanych sesji. W przyszłości chciałabym rozszerzyć również własne portfolio o fotografowanie ludzi, ale wpierw chciałabym troszkę rozwinąć skrzydła. Każda sesja uczy mnie czegoś nowego, czegoś interesującego. Na każdej sesji staram się zrealizować chociaż jedno zadanie z którym od technicznej strony fotografii zmagałam się przez jakiś czas lub chciałam opanować nowe. 

Dlatego tak ważne dla mnie są wasze komentarze po zrealizowanej sesji. Będzie mi miło, jeśli napiszecie do mnie kobaltowasowa@gmail.com choć kilka krótkich słów. Bez obaw - nie planuję wprowadzić na swoim blogu newslettera, po prostu wolę od razu mieć sprawdzony odzew. Wyznaję zasadę że jeśli ktoś jest zainteresowany to sam znajdzie drogę.


Sesjowe szaleństwo w sierpniu
Jestem ogromnie wdzięczna wszystkim chętnym osobom (tym które są już po sesji u mnie i tym które są zupełnie nowe), które zaufały mi i chciały stanąć przed moim obiektywem w tym miesiącu. Bo to dzięki wam rozwijam swoje skrzydła, bo to dzięki wam jestem coraz bliżej by moje marzenia mogły wyjść poza strefę marzeń i zaczęły żyć własnym życiem waszych pięknych chwil. 

Dla tych wszystkich z was którzy czekacie na zdjęcia u mnie odsyłam do linków: Jak się ubrać na sesje TFP? czy Kolory stroju w skrócie. Pomoże wam to rozwiać wszelkie wątpliwości. 

Już jutro mam kolejną sesję portretową. Nie mogę się już doczekać, mam nadzieję że uda mi się zrealizować kilka zaplanowanych kadrów. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Affinity photo - zmiana koloru ot tak!

Instagram i sekwencja slajdów

Tło gnieciuch DIY